YAMAHA SR400 60TH | 2016

YAMAHA SR400 60TH | 2016

Koda: YAMMC16040

Cena: 6.195,00 EUR

Primerjaj s podobnimi artikli

 

Motor SR400 se vrača.

 

To pristno in izvirno klasično motorno kolo je s privlačnim zračno hlajenim, 1-valjnim agregatom in vitko šasijo z dvojnimi blažilniki eno od Yamahinih najbolj kultnih motornih koles. Velik enovaljnik je imel vedno posebno mesto v srcih motoristov.

Ko smo pred več kot 30 leti prvič predstavili izviren model Yamaha SR400, je ta med vozniki, ki so želeli enostavnega, okretnega in privlačnega motornega kolesa, postal najbolj priljubljen. Veliko zanimanje za model SR400 z leti ni usahnilo. Zdaj je motor Yamaha SR400 pripravljen, da postane neločljiv del vsakdanjika celotne nove generacije voznikov, ki cenijo njegovo večno privlačnost.  Ta brezčasni retro-motor z vseh zornih kotov izžareva šarm in pristnost.

Kot osnova motor SR400 ponuja neskončne možnosti, da ustvarite svojega lastnega cafe racerja, boberja ali cestnega bojevnika. Velik enovaljnik, sproščen navor, klasika, okretnost, dvojni blažilniki, jeklen okvir, zračno hlajenje, slog, brezčasnost, nožni zaganjač, vbrizgavanje goriva, mehanska lepota, predelava po meri, varčnost, enostavnost, kompaktnot, pristnost, krom, vitka šasija, kolesa z naperami in lita platišča pa bo privabil marsikateri pogled mimoidočega.

 

Podrobnosti:

- Brezčasen retro stil z dokazano tehnologijo, posebna izvedenka ob 60. obletnici Yamahe
- Idealna baza za enonostavno dodelavo
- Ustvarite vaš osebni café racer, bobber ali scrambler
- Zanesljiv 400 ccm, zračno hlajen, 4 taktni, 1-valjni agregat
- Vbrizgavanje goriva z TCI sistemom vžiga
- Zanesljiv navor za enostavno in ugodno vožnjo
- Dekompresorji za enostaven nožni zagon
- Lahek, ozek in agilen jeklen okvir
- Aluminijasti obroči s špicami
- Klasična prednja vilica z dvojnimi zadnjimi amortizerji
- Klasičen 12-litrski rezervoar goriva
- 3 leta garancije

 

Značilnosti:

Jeklen okvir z dvojno kletko

Eden je razlog zakaj je SR400 postal tako popularen model širom sveta. Zato ker vozniki brez razmišljanja na leta in izkušnje cenijo lahek in ozek motocikel. To je omogočeno s pomočjo jeklenega okvirja z dvojno kletko v kateri je nameščem tudi rezervoar olja, da bi prihranili prostor.

 


Zanesljiv, zračno hlajen, 1-valjni, 4-taktni agregat

Velikokrat ste slišali kako je agregat srce samega motocikla in ta trditev je sedaj resnična. Ne samo da ta zračno hlajen SOHC agregat z enim valjem deluje kot srce na nizkih obratih, takorekoč ponuja klasični karakter in trajno lepoto.

 

Dekompresor in indikator pozicije bata za lažji zagon

Da bi poudarili originalnost je SR400 opremljen z nožnim zaganjačem kot edinim sistemom zagona motorja. Sam zagon je izjemno enostaven zahvaljujoč ročici dekompresorja na krmilu ter indikatorjem pozicije bata na bloku cilindra glave kakor tudi novim sistemom vbrizgavanja goriva.

 

Klasične vilice spredaj in dvojni amortizerji zadaj

SR400 je opremljen s tradicionalnim vzmetenjem katero nudi odzivno in udobno vožnjo. Prednje vilice imajo hoda 150mm med tem ko pa zadnji dvojni amortizerji 110mm hoda. Z ozkim rezervoarjem goriva, povišanim krmilom ter dolgim sedežem za dve osebi SR400 karakterizira ugodna in enostavna vožnja.

 

Vbrizgavanje goriva za ekonomičnost in gladko delovanje

Ostajamo v zaupanje originalnemu dizajnu modela in izkoristimo priložnost za vrsto tehničnih inovacij kot je vgradnja sistema za vbrizgavanje goriva ter TCI sistem vžiga za izvrstno ekonomičnost goriva in enostavno vožnjo. Za zmanjšanje emisij, kromiran sistem izpuha karakterizira 3-delni katalizator.

 

Retro stil

Za razliko od nekaterih retro motociklov kateri so moderna interpretacija starega dizajna je SR400 autentični in živeč klasik kateri je konstruiran z istimi specifikacijami kot originalni model. Z zračno hlajenim agregatom in dvojnim zadnjim vzmetenjem ta brezčasen stroj predstavlja povratek teh vrednot.

Motor

  • Tip motorja
  • Prostornina
  • Vrtina x Gib
  • Kompresijsko razmerje
  • Največja moč
  • Največji navor
  • Sistem podmazovanja
  • Tip sklopke
  • Vplinjač
  • Sistem vžiga
  • Sistem zagona
  • Sistem menjalnika
  • Končni prenos
  • Priporočeno olje
  • Poraba goriva
  • Emisije CO2

Šasija

  • Okvir
  • Sistem sprednjega vzmetenja
  • Hod sprednjega vzmetenja
  • Kot prednje vilice
  • Predtek koles
  • Sistem zadnjega vzmetenja
  • Hod zadnjega vzmetenja
  • Sprednja zavora
  • Zadnja zavora
  • Sprednja guma
  • Zadnja guma

Dimenzije

  • Skupna dolžina
  • Skupna širina
  • Skupna višina
  • Višina sedeža
  • Medosna razdalja
  • Najmanjša oddaljenost od tal
  • Prostornina rezervoarja za gorivo
  • Prostornina rezervoarja za olje
  • Mokra teža

Garancija

  • Garancija

Komentarji

Copyright© 2015 KMC, d.o.o., vse pravice pridržane